OdporúčameZaložiť web alebo e-shop
Vznik a vývoj FM GROUP

Firma Federico Mahora začala pôsobiť v Poľsku v roku 2004. Vlastní ju veľmi úspešná podnikateľská rodina Trawinských, ktorá pred založením FM Group pôsobila v oblasti vôni a parfumov už 10 rokov a zásobovala parfumérie po celom svete. Pod značkou FM GROUP teraz predáva originálne vône, identické s vôňami v značkových parfumériach, ale za 5-10 krát nižšiu cenu!

Firma sa veľmi dynamicky rozvíja. V roku 2005 firma otvorila svojí pobočku na Slovensku a ČR. Teraz exportuje do celého sveta. Od začiatku roku 2006 je postupne otvárané Rakúsko, Nemecko, Maďarsko, Anglicko, Slovinsko, Chorvátsko, Bulharsko, Rumunsko, Srbsko, Grécko, Španielsko, Austrália, Izrael, Nigéria, Ukrajina, USA a ďalšie. Sme prvá firma, ktorá ide z východu na západ. Medziročný nárast obratu v prelome roku 2005/2006 bol 3600%!

Výroba parfúmu:

Štandartná tvorba ceny parfúmu - od výroby k zákazníkovi: Parfemista navrhne zloženie parfúmu a ide za firmou, ktorá je schopná to vyrobiť vo veľkom. Firma DROM, výrobca značkových vonných esencií (100 ročná tradícia, tvorí 80% svetového trhu, sídlo v Mnichove, pobočky po celom svete) vyrobí vonnú esenciu a ponúkne ju k ďalšiemu spracovaniu. Firma – výrobca, nechá navrhnúť flakón (flakón na parfum renovovaného návrhára vyjde 300-1200,-Sk!) a osloví napr. manažéra Naomi Campbell alebo obchodného riaditeľa zn. Dior, či nechcú svoje meno spojiť s touto vôňou...tí za určitú cenu súhlasia. Ďalej sa musí urobiť na výrobok reklama. Iná zaberie na Európana, iná na Američana atď. Sú to stovky miliónov! Pre predstavu jedno premietnutie reklamného spotu v TV stojí 200 000-400 000,-Sk. V USA behom priameho prenosu predávania Oskarov stojí 30sec. Reklamy 50mil. Sk. Výrobok ide do veľkoobchodu a z neho do maloobchodu. Veľkoobchodník pridá svoje na náklady a svoj zisk, maloobchodník tiež zhruba 30-100%. K tomu všetkému doprava. Pre vašu informáciu, cena vonnej esencie pre výrobu parfúmu sa pohybuje okolo 2% z konečnej predajnej ceny parfúmu tj. napr.40,-Sk! Finálna cena parfúmu 2-5 000,-Sk.

Tvorba ceny u FM Group:

Firma FM Group nakupuje originálne vonné esencie priamo od spoločnosti DROM, plní automatickou linkou do jednoduchých flakónov a výrobky idú priamym predajom k zákazníkovi. Preto môže stáť parfum firmy FM Group 410,-Sk. Naviac sieťový marketing je vlastne obchodný dom bez stien, striech, regálov a predavačiek…firma touto formou ušetrí min. 50% režií… a tieto peniaze potom rozdelí medzi svojich aktívnych členov.

PREČO SÚ TAKÉ LACNÉ???

Firma Federico Mahora začala pôsobiť v Poľsku v roku 2004. Vlastní ju veľmi úspešná podnikateľská rodina Trawinských, ktorá pred založením FM Group pôsobila v oblasti vôni a parfumov už 10 rokov a zásobovala parfumérie po celom svete.

FM Group vo svete: Poľsko, Česko, Slovensko, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko, Austrália, Španielsko, Pobaltské štáty, Anglicko, Severná a Južná Amerika.

Jediná firma na svete ktorá má zakúpene licencie na 100 vonných esencií.

Parfumy Federico Mahora to ja zrovnateľná kvalita s nezrovnateľnou cenou. Je to ľahké...Neplatíte za značku, ale iba za receptúru parfumu. Parfum za 3000 Sk sa stáva parfumom za 410 Sk! A že ich kvalita je zrovnateľná sa môžete presvedčiť u nás.

Málokto vie, že vône nieje možné patentovať a tiež to, že výroba vonnej esencie v porovnaní s predajnou cenou je 2% t.j. vyrobiť vonnú esenciu pre parfum, ktorý kupujete za 2000,-Sk stálo zhruba 40,-Sk. To ostatné je iba obchod! Preto sa tieto receptúry prísne taja.

Pre väčšinu značkových parfumov bežne dostupných v parfumérii vyrába vonné esencie spoločnosť DROM www.drom.com. Jedna z najväčších a najlepších spoločností tohto druhu na svete, ktorá vznikla v roku 1911. Má sídlo v Mníchove a má laboratória a továrne vo viac než 45 krajín sveta od USA, Francúzsko, Čínu až po Austráliu.

Vďaka desiatim rokov pôsobenia v oblasti vôni patrí rodina Trawinských medzi exkluzívnych zákazníkov spoločnosti DROM a vidí do pozadia obrovského celosvetového biznisu, ktorému sa hovorí “značkové parfumy“. A práve na tom, že vône nieje možné patentovať, je postavený geniálny obchodný ťah firmy FM Group. Od spoločnosti DROM kupuje originálne vonné esencie, vo vlastných továrňach ich dáva do svojich flakónoch a výsledok je vysoko kvalitný parfum, ktorý pod značkou FM stojí o 70-90% menej, ako tie samé “značkové vône“ v parfumérii, kde 70-90% z ceny platí spotrebiteľ iba za značku, originalitu flakónu, logistiku, sklady atď.

Flakóny sú plné a krásne zabalené v krabičkách v priehľadnej fólii. Dámske parfumy obsahujú 30 ml a pánske 50 ml. Takže tu neplatíte za značku a môžete si takéto parfumy zadovážiť za pätinovú a nižšiu cenu. To znamená 410,- Sk za parfum, ktorý bežne stojí 1500,- Sk a viac.

Niekto by mohol povedať, že takýchto imitácii je veľa – a áno, má pravdu. Už niekto z vás vyskúšal lacnú vôňu niekde zo stánku? A bol spokojný?? Nie, samozrejme že nie. A tu je ten obrovský rozdiel. Naše parfumy vydržia voňať rovnako dlho, ako značkové originály. Pretože sú od rovnakej firmy (DROM) a dodržuje sa rovnaký postup výroby takže logický musia byť rovnaké.

Podľa európskej normy musí mať každý parfum min. 15% vonných esencií, naše majú 20%. Pánske vône sú najčastejšie EAU DE Parfum – parfumované vody. Musia mať min. 8% vonných olejov. Naše obsahujú 15%. To je až o 7% viac než v obchode. Preto sú kvalitné a ak sa ráno navoniate, ešte večer cítite príjemnú jemnú vôňu.

Vytvorené službou WebLahko.sk  |  Nahlásiť protiprávny obsah!  |   Mapa stránok